donderdag 21 februari 2013

Unboxing:Winactie (liveasmelissa)

Unboxinggg! Ik heb een winactie gewonnen op de blog liveasmelissa
Ik heb voor de 3de keer een winactie gewonnen .Echt superblij!
Ik ga hem nu unboxen voor jullie en sorry voor de slechte foto's. Ik moest ze even snel maken




Als ik hem open maak is dit de inhoud.

Er zit een leuk kaartje bij
Er zit een zilveren armbandje in met een kusje als detail
Er zat een sample van dove in. Van een bodylotion. Die had ooit gehad en is echt super fijn 
Fimocanes!!! Ik zie het al bij super veel mensen en zou ik echt graag willen uitproberen! Ben de laatste tijd te lui voor nail art hihi
Een masker van ONYX. Ben er benieuwd omdat ik nooit Action maskers heb geprobeerd!
Een sample van Sephora. Ik ga hier een soort van jelly douchgel maken. Soort van Woosh van Lush
Dit lakje van saffron. in mintgroen maar vind zelf mintgroen nooit zo mooi dus misschien krijgen jullie het wel!
Dan nog heel wat samples!

Dit was mijn artikel.
Bedankt voor het lezen en nogmaals sorry voor de slechte foto's
Laat leuke ideeën voor artikelen achter!
XX Lisa











3 opmerkingen:

  1. Heel leuk!
    Ik volg je,volg je terug?
    movuitton.blogspot.be
    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je hebt gewonnen! Gefeliciteerd! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je het ontvangen hebt! Leuk artikel <3

    BeantwoordenVerwijderen